Snabba cach

Hejhej!
Jag har inte bloggat så mycket dem senaste dagarna och det beror främst på att jag har pluggat väldigt mycket och när jag inte pluggat har jag försökt vara med något slags socialt umgänge, hur sjukt det än låter blir man faktiskt trött på datan ibland..men nu så ska jag skriva ihop ett ordentligt inlägg!

Min helg började super bra, jag ängnade nämligen hela min fredag med min kära vän Karolin. Vi gjorde verkligen allt möjligt, från att klippa hår och mini-shoppa till att åka till kista och ätaa på donken ;) Det blev mycket prat också nästan non-stop och just ja vi blev förföljda av en äcklig gubbe, läskigt läskigt! Vi avslutade i alla fall dagen med att gå på tgif, där vi träffade på massa med härliga människor! Det va kul :D
Igår under dagen pluggade jag för det mesta men på kvällen åkte hela min familj och åt på en riktigt mysig libanesisk resturnag. 
Idag har jag inte gjort mycket annat än att plugga och brodera lite men nu lite senare ska jag, mina systrar, en utav min systers kompis och mamma gå på bio. Vi ska se Snabba Cach och det ska bli såå kul!! ;P

(oj, vad långt det blev..)



moi o karrooo

//steff



Kommentarer
Postat av: kathrin

fin bild på er två =)

2010-01-18 @ 17:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0