skoldag

Hellu! Idag så har vi haft föreläsning nästen hela dan! Först från 09.00-10.15, den var kort så den var bra=P Sen hade vi en från 13.00-15.00 och den SÖG!! Tråkig lärare som inte var bra alls, han var så dålig. Vi gömde oss för honom på rasten, haha, det var riktigt kul. Men tillslut var vi tvugna att gå tillbaka, lite jobbigt om man säger så. Kan säga att jag höll på att somna tusen gånger och vi typ hade små mini föreläsningar mellan oss samtidigt som han pratade om nåt konstigt=P 
Imorrn blir det syslöjd och slapp, skönt. Efter skolan ska jag nog åka in till stan eller så blir de rakt hem till mamma, hoppas på stan=D

En knokk klocka som är riktigt snygg, fast vet inte om vit är snyggast<3
Fast dock har Savven och Karamellen en sån <3
//J

Kommentarer
Postat av: Klurr

Åh, vem ska du till stan med ? Får man hänka på ? :D :D (a) :P

Sen tänkte jag bara säga att jag tycker du ska köpa klockan, då kan du få vara med i mitt och Savvens klockkrättslopp om du vill ;) hahah (a)

Kärlek till dig gullie !!! :*

2010-01-14 @ 21:26:24
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0