Skola imorrn!

Tjena mittbena!! Igår hade jag en helt otroligt rolig kväll/natt=P Började nere i centrum då vi drog oss till Burger King och pratade lite för högt! Sen gick vi till hemköp och skulle inhandla alla våra "nyttigheter" sen blev det stressigt för centrum skulle stänga. Efter hemköp var de video butiken som gällde, vi orkade ju inte bära våra väskor och påsar så vi tog en kundvagn på parkeringen som fick följa med oss in i videobutiken. Den fick jag också ligga i påväg till bussen (förlåt till chipsen som blev mosade). Det blev prat på bussen och alle vet vad jag tycker! Senare på kvällen blev det Paradise Hotel XL och borta bäst hemma värst. Sen snack i sängen och mycket av alles: "naaw, vad gulligt" fick vi uppleva. Sen vid 06.30 när vi skulle sova fick jag en skratt attack och de gick inte att sluta. Tycker synd om alle o steff! Men annars blev de lyckad kväll enligt MOI!!
Idag har jag inte gjort myckt, umgåtts jätte mycket med familjen för en gångs skull. Kan säga att de kommer jag göra mycket nu, har lovat mig själv och min familj det=P

Imorrn börjar skolan och jag är inte redo. På ett sätt ska de bli jätte kul, att få träffa alla kära väner och få börja plugga igen (jag är helt ärlig) Men sen så kommer de kännas jobbigt att behöva gå igenom nationella proven, träffa personer jag inte vill träffa men jobbigast av allt är att "snart" ska jag säga hej då till alla helt toppen människor jag har lärt känna under mina 7 (??) år på den här skolan! Men men, tar det sen.. Som allt annat!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0