Same shit diffrent ways!

Tjenare! Sitter i sängen med min ända vän just nu- glassen! Haha, de är faktiskt sant. Jag kollar på Hope for Haiti på MTV, ska kolla lite fram tills Paradise Hotel XL börjar. Men det är nårga personer jag måste se hålla sitt tal innan jag byter kanal=P

Jaja, idag var ju jag med alle på öppet hus och det var roligt! Eller egentligen inte, vet inte vamen det var för jag tyckte det var roligt. Tror det var för jag skrattade en hel del, speciellt när alle sa det som står i rubriken=P Jävligt stort och vi gick vilse MINST 5 gånger!! Det var inte kul, så nej tack till den skolan.
Efter det fick jag skjus till min farmor och jag var där en liten stund, drog till centrum och sen hem. Jag vilade ett tag sen kom pappa, åsa och dante hem med pizza väldigt mumsig=D

Gillar hennes tatuering! Plus att jag ville ha hennes fötter för ett tag sen=D
//Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0