Saker ni kanske inte visste om mig?

* Jag är JÄTTE rädd för clowner!
- Nu menar jag verkligen vett skrämd! Det är verkligen sjukt och det kontiga är att jag alltid har varit det. Ända sen jag var liten.

* Jag vill inte stanna i Jakobsberg!
- Jag vill inte spendera resten av mitt liv här i järfälla. Jag vill flytta härifrån, helst nu. Trivs inte så jättte bra! Det är en av anledningarna jag inte vill gå i skolan här i jakobsberg.

* Jag är inte så "tjejig" av mig och jag gillar det!
- Jag är verkligen inte den lilla söta tjejen som älskar att shoppa hela tiden. Som har typ tusen par skor pch en jätte garderob! Jag tycker om min lilla garderob och jag trivs bra med mina slitna gympaskor, och shoppa är inte direkt min grej. Jag bryr mig inte så jätte mycket om hur jag ser ut, drar mest på mig de jag känner mig bekväm i. Men ibland kan jag också vara riktigt tjejig, men inte alltid!

*Jag älskar jeans!
- Jag bara älskar jeans! Det är bland de mest skönaste plaggen man kan ha, jag missbrukar mina jeans. Jag köper jeans efter jeans för mina blir för använda.

* Jag tycker om skvaller/kändisar väldigt mycket!
- Jag har inte räknat mina skvaller tidnigar på länge, men tror inte jag vill göra det heller. Jag har hur många som helst, det är sjukt. Men det är bara så kul att läsa, man får försvinna från verkligheten ett tag.

* Jag är inte alltid ärlig när någon frågar hur det är!
- Standard svaret är ju alltid bra, i alla fall för mig. När folk som känner mig kollar mig i ögonen och frågar igen "Julia, hur är det?" Då öppnar jag mig lite mer och det känns skönt. Men jag är inte den personen som ringer nån när jag mår dåligt eller går fram och säger hur det är. Jag vet faktiskt inte varför!  

* Jag hatar att "förlora" vänner!
- Alla mina vänner betyder så mycket för mig. Men när man "förlorar" en vän eller tappar kontakten men någon är det hemskt. Det är som att tappa en del av sig själv, speciellt om det är en person man delade mycket med. Så att förlora en vän hatar jag, man kommer aldrig riktigt över det.

* Jag trivs med mig själv!
- Tro det eller ej! Men jag gör det, även fast jag får komentarer om hur min kropp ser ut. Jag tar det och försöker vända det till nåt bra. Fast jag är inte alltid nöjd med mig själv, men jag trivs med mig själv!
Om det fanns nåt jag skulle ändra med mig själv, så skulle jag ju det!

Har tråkigt. Blev detta. Ska gå nu. Hej då!
/Julia


Kommentarer
Postat av: Klurr

Me like, forstätt med den där trivas i dig själv grejern, you go girl ! ;D <3 <3 <3

2010-01-27 @ 06:29:19
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0