Ready, set, please don't go!

Tjenare! Hoppas alla har en bra lördag! Igår hade jag inte en bra kväll, somnade inte förens vid två tiden även fast jag gick och la mig vid halv tolv. Usch, det var verkligen inte bra! Men det är ett senare problem, får ta det när jag kommer hem.
Snart ska jag och mamma dra oss mot kista och ha trevligt. Vi ska shoppa lite, måste kolla på en ny väska även fast jag trovligtvis inte kommer köpa nån idag. Men drömma kan man ju alltid göra.
Sen blir det bio med mamma och några andra, jag hoppas verkligen filmen är bra!

Ignorera själva modellen, tänk på klänningen. Min bröllops klänning, fast inte med fluffet där nere=P
//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0