PARTY TIME!!

Shoo alla sexiga bitchas!! Vi tre sitter just nu hemma hos steff (the pang brud) Vi ska ha P-A-R-T-Y all night loooong!! Vi ska kolla på massor av komedier så de blir en hejdundrans skrattfest=D//J
Och sen blir det SKRÄÄCK!! Julia kommer att kissa på sig men vi gillar henne ändå :) //A
Alle är en stor kossa som kan gå och DÖÖÖ!!!!!! Men jag gillar henne ändå, tyvärr.... //J
Asså shit vad omogna!!:P nu ska vi gå o skaffa oss lite liv..//S

Hejdå från oss alla!


pusssar // S, J, A


Kommentarer
Postat av: Klurr

Ahhh, vad söta ni är bruttor ! :D Miss u all <3

Men nu är det så att ajg har en sak jag vill be om, rösta på mig på den här fototävlingen, http://sofiaocherica.blogg.se/2010/january/finalisterna.html#comment, och jag kommer dyrka er resten av livet. Rösta från alla möjliga datorer ni kan komma åt och be hela familjen göra det, JAG SKA VINNA ! ;p



HAHA, pussar på er !!!! :D <3333

2010-01-10 @ 13:17:34
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0