Min helg


En liten färgglad bild från en mysig morgonpromenad med kära vänner, tagen av mig :)

Hellu!
Jag tänkte ta och berätta lite om min helg för de som är intresserade :) Det började med en toppenkväll med familjen i fredags. Först åt vi middag på en italiensk restaurang. Jag tog såklart pasta och det var helt undrebart, det ända dåliga var nog att jag blev så mätt för att jag typ slickade tallriken (nästan) :) Sen gick vi vidare till China teaterna och såg Hairspray. Alltså det är nått med musikaler jag vet inte riktigt vad men att se alla sjungandes och dansandes är bara helt magiskt tyckar jag!! Det var grymt bra måste jag säga, precis lagom liksom :) Det var alltså en superbra kväll tycker jag!!

Igår var vi på 18-års kalas med mycket trevligt folk och god mat så det var jätte trevligt. Idag har det bara varit slappa lite matte, lite brodering, lite städning och sådant ganska slappigt bara så det är ju skönt. Just nu är det fikus med farmor och farfar så jag ska nog gå och vara lite social nu. Men jag måste  också bara säga att jag kollade precis på lite bilder från i sommras när Steff och Julls sov här och vi bara mös tillsammans i ett dygn. Då började jag tänka hur bra och fina vänner jag har!! Det är sjukt hur mycket jag älskar ppp. Jag hoppas att ni vet hur mycket ni betyder för mig!! Så massor av pussar till mina söta ppp:are :)

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0