Men förihelvete Steff knyt skorna!!

Hellu!!
Ursäkta för den kanske lite otrevliga rubriken men jag tyckte det var lite roligt :) Det var alltså under badmintonen som jag såg att steffs skosnören hade gått upp och även om hon nog hade märkt det redan så var jag bara tvungen att lägga in en kommentar :) Okej över till nått intressantare. Dagen har varit ganska bra tycker jag. Började med spanska och sedan svenska och sen var det ett väldigt högljutt ea pass men vi hade väldigt roligt så det var värt det!! Imorn blir det ännu ett öppethus och jag tycker att det ska bli väldigt rooligt :) Ha det superbra tills vi hörs igen, kärlek!

En liten diskret bild på mig och julls, från Bella :)
  
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0