L.O.V.E

Heej!<3
Idag började vi skolan igen precis som A skrev i hennes inlägg, för att det inte ska bli så mycket upprepningar så tänkte jag kort berätta att vi hade en no-labb på förmiddagen som vi hade jätte kul på..Jag, A, sav o karro jobbade tillsammans och förutom det rätt så roliga experimentet hade vi det jätte kul tillsammans. Vi drev och hade skoj, alltid lika härligt! <3

Måste bara säga att min lördag var awsome! Hade världens bästa tjejor hemma hos mig och det var alldeles underbart..vi gjorde lite allt möjligt kan man säga och jag tror nog inte att vi hade tråkigt nån gång, jag menar vi somna runt sex - halv sju...
Här är en video från lördagen. Vi var på väg till busshållsplatsen och vi "diskuterade" lite...


Förresten tjejer jag har fixat ett youtubekonto åt oss, det va där jag laddade upp  den här videon..ciiiitrus som användarnaman och lösenordet är stefanieärbäst :D...
nä, lösenordet får ni imorrn såklart ;)

pussar // steffipeffi

Kommentarer
Postat av: A

Hahaha!! Jag älskar den där filmen =) <33

2010-01-12 @ 20:54:21
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: Klurr

Hahah, jag med :P <333

2010-01-13 @ 21:04:35
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0