LÖRDAG!!!

Tjenare alla snygga! Idag ska jag också iväg på öppet hus på rudbeck=P Ska åka med alle faktiskt, ska bli kul. Blir mitt tredje öppna hus hitills. Ska försöka klämma in ett öppet hus efter det på cybergymnasiet, men vet inte när det börjar eller slutar. Så vi får se hur det blir med det, måste prata med min fader. Som just nu är en liten skit som vägrade skjusa mig till rudbeck idag. Men tur att jag har världens bästa alle som sa att jag kunde få åka med henne=D
Sen så värgar pappa köpa nya skor åt mig, då mina är helt trasiga!!

Nu ska jag byta kläder så att jag inte ser ut som en lodis=P Hoppas ni får en bra lördag, så hörs vi senare!

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0