life's is a bitch then you marry one..

Hellu!<3
Det har hänt tre bra saker idag och en dålig..
Börjar med det tråkiga; imorse när jag vaknade upptäckte jag att jag va sjuk..JIPPIE! Jag gick inte till skolan, ska inte gå imorrn heller..Det västa är nog att jag ändå måste råplugga, *suckination*

Okej, nu från det dåliga till det bättre..
Det första är att imorse när jag låg i soffan och hade rast ifrån pluggandet, fick jag ett samtal av mina kära vänner :D De hälsade krya på dig..Det fick mig att må lite bättre faktiskt..super gulligt ju! <3
Det andra är att jag fick mitt bankomatkort hemskickat!! Nu är jag inte en utav dem loosers som inte har ett bankomatkort, wiiie!
Det tredje är att idag på kvällen la jag ut en annons på blocket och nu typ tre timmar senare fick jag den såld!! Samma dag!! Hallelujla! Lite cash på kontot skadar ju lixom inte *blink*



Moi (in action) o söta jullie! bli inte rädda av den intensiva blicken :P <3

blöta pussar // sstefanie

 

Kommentarer
Postat av: Julia

NO!!Ful bild steff! Ta bort nu!! =P<3

2010-01-19 @ 22:51:17
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0