Lång dag!

Hellu!
Sitter just nu och är trött, riktigt trött. Kan säga att de inte är vanligt att jag är trött vid den här tiden, brukar känna mig trött fram mot två tiden=P
Men de är inte konstigt att jag är trött, har haft en lång dag. Men de har varit riktigt roligt i alla fall. De började med att pappa väckte mig "tidigt" och vi åkte upp till min faster. När vi kom dit gick vi ut och shoppa, jag fick med mig en bh, en kofta och armband hem. Sen gick vi tillbaka till min faster och kollade på film det blev New Moon=D Pappa såg ettan igår och ville verkligen se tvåan, så det blev så. Men det blev en väldigt höglujd konversation om man ska vara Team Jacob, Team Edward, Team Wolf pack och vem som är bäst för Bella. Hahaha, den pågick ända vägen hem. Sen hemma åt vi hemma gjord pizza, jag busade med lillebror och sen kollade vi på Harry potter och den flammande bägaren! Så nu sitter jag här och ska nog gå och lägga mig snart, vi ska iväg och fira min farmors man. Så vill gärna vara utvilad och snygg=D

Juste! Måste bara säga att jag ÄLSKAR reklamen för Bones på tv3, med den där låten och allt!=D Jag blir alldeles glad och kär när jag ser den! Men hittar den ingenstans på datan=(

För lite paul in tha movie!! Pappas favvis va Sam:O BLÄÄ!!! Han gillade oxå Rosalie, usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0