Jag är en TÖNT!

Hahaha, det är jag faktiskt. Jag läste ur min bok "Ljudet av ditt hjärta" idag för typ 50:de gången! Men ändå den är bra och jag har börjat tänka om lite och om jag ska vara helt ärlig... så tycker jag faktiskt att Taylor Lautner är snygg!! Jag menar kolla på honom, visst han har en näsa som jag typ ALLTID har stört mig på. Jag har nåt emot konstiga näsor. Men om man bortser från det, och hans små ögon och öron så ser han ju bra ut! Haha, han har ju muskler i alla fall och så. Men men, nog om det!
Jag tänkte bara säga god natt till alla sötisar! Ska inte gå och lägga mig nu ska kolla på Entourage men sen är det dags att sova. Det är ju skola imorrn=P

Juste, måste bara säga att jag är helt beroende av bloglovin! Och jag längtar tills vampire diaries börjar!

Snygg! Men tillskillnad från bella, skulle jag nog inte vilja dela säng med honom. Haha, eller jo, kanske!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0