Jag älskar mina vänner, måste säga det mer!

Hejsan svejsan! Hade en bra dag i skolan idag! Franska, svenska och ett flumigt ea pass=P
Efter skolan hade jag och karro en slow walk tillsammans. Vi sjöng och pratade om livsviktiga saker, helt ärligt. Der var riktigt skönt och jag behövde det! Tack för det och love you karamellen!
Väl hemma var det dags att börja kolla upp gymnasium igen, har ju hänt en liten sak i min hjärna och mitt hjärta så=P
Jaja, ska tårka tårarna från att ha kollat på Paradise Hotel och borsta tänderna istället! Eller ja, i reklamen på Paradise Hotel!


//Julia

Kommentarer
Postat av: Klurr

Tack själv, gullie, det var supermys !! :D ÄLSKAR DIG <3

2010-01-27 @ 06:33:52
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0