I'm tired of people lying

Heeej! Jag kan börja med att säga - ÄNTLIGEN FREDAG!!! Tjoho, vad skönt helt underbart=P Men fy vad det går fort nu! Om ca två veckor har vi svenska nationella prov, nervöst som fan!, sen är det också ca två veckor kvar tills jag ska skicka in min gymnasie ansökan, sen är det "debatt" vecka sju, två prov vecka åtta, sen ska vi visa upp dansen på idrotten vecka 6! Fy vad mycket det är som händer just nu! Jag vill åka på semester att tag, bara komma bort från stressen!!!!!!

Idag har jag haft syslöjd, det gick bra. Jag fick en del gjort så jag ät lite stolt över mig själv=P Sen var det lunch för mig o bells, dom andra var nån annanstans. Sen gick jag runt och gjorde ingentig, hade så tråkigt.
Sen elevråd, var där och lyssna. Det är verkligen inte kul, man bara sitter och tar upp "viktiga" saker.
Sen hämtade pappa upp mig utanför skolan och vi åkte till viksjö och hämtade mina skor hos skomakaren, ÄNTLIGEN=D Sen så hoppade jag på  tåget och drog hem till mamma.
Så sitter här nu, håller på att dö av hunger men orkar inte leta efter nån mat! Men måste mamma kommer hem typ vid 18-18.30!
NU: Entertainment now=D
Ha en toppen fredags kväll, hörs senare!<3

BRA SERIE!!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0