Hur kan man sakna nåt man egentligen aldrig hade?

HEEJ! Sitter här och kollar in gymnasium plus broderar. Jag har precis kollat in rudbecks gymnasiet i sollentuna och hittat en inriktning som jag typ har fallit för! Det är sam inriktning fred och konflikt! Okej, nu sutter ni säker och tänker vad fan snackar hon om? Men det är så coolt, läste igenom det och wow! Vad roligt det verkar, så kan säga att jag är helt förvirrad igen. Sen har jag också tänkt att jag ska gå sam istället för media, men ändå inte. Jag vet inte, jag är förvirrad! Men men, ska iväg på öppet hus imorrn. Får de hur det är där och hur det ser ut.
Nu är det dags för FREDAGSMYS!! Hoppas ni får en x-tra mysig fredag och måga pussar där ni vill ha dom

Jag vill verkligen ha den där! Så den som vill vara en ängel och bli älskad av mig resten av livet kan få köpa den åt mig=D
//Julia

Kommentarer
Postat av: Klurr

Jätte söt !!! :) <333

2010-01-24 @ 16:14:40
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0