Hej då 2009, hej 2010

Hellu!
Hoppas alla har haft en/ett bra start på detta nya år! Själv hade jag ett riktigt bra avslut på 2009 och start på 2010. Jag var med min älskade bella, de ver riktigt kul:P Vi började med att prata lite, som man alltid gör. Sen blev de en tre rätters middag och sen tog vi en promenad för att vakna till lite. Men de blev för kallt så vi gick in och kollade på Hajar som hajar och fy fan vilken rolig film=D Men de blev mycket flum under och efter filmen vi var trötta!! Som fan=P Men vi hölls oss vakna till tolv slaget och skrek GOTT NYTT ÅR till dom som lyssna=D
Idag gick vi ut och fotta lite, prata lite mer och sen vid 16.00 drog jag hem.
Imorrn är de nog familjen som gäller, vi ska kanske upp till min faster över dan och bara mysa lite. Kommer säkert bli en smula shopping oxå!

Bella, Steff o Alle (Joppe)
//J

Kommentarer
Postat av: S

älskar den där bilden! jag ser naturligt glad ut, hehe..puss<3

2010-01-06 @ 18:54:30
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0