Hata, hata och hata!

HEJ! Som Alle så har vi varit på käppala idag. Inte så kul, det roligaste var väl tränings passet när jag sprang upp för en rulltrappa som går ner (inte så jädra lätt som man kan tro), när några av oss gick vilse och sprang fram och tillbaka på stationen. Sen resten av resan dit och hem=D 
Nu sitter jag och pluggar vilket jag hatar till 1000! Det går så jävla sämst för jag kan ju inget om cellanding, som jag skriver om nu. Jag vill bara bli klar så att jag kan få gå och duscha!! Eller så tar jag och duschar och fortsätter plugga sen, men risken är att jag hamnar framför tvn=(
Nej, nu har jag inte tid längre! Få inte bli som facebook!

Jag sitter och blir tjock samtidigt!! Men jag älskar min pappa!<3
//Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0