äntligen..

Jag har varit sugen på att göra en sån här väldigt länge..kankse lite sent nu, men jag har ju faktiskt varit bortrest!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JA, mycket!..började nian, fyllde 15 osv..
2. Höll du några av dina nyårslöften? tror inte det, kommer inte ens ihåg dom så..:P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? nej och det tackar jag gud för!
5. Vilka länder besökte du? Dubai, Libanon, Jordanien, Frankrike..
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? aa (a)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Datum kommer jag inte ihåg, men händelser däremot..konfalägret, bling-bling tåget, fina stunder med P.P.P (spray-flaska+branvarnare = ----, haha kmr ni ihåg tejer?)
8. Vad var din största framgång 2009? ??
9. Största misstaget? ??
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inte allvarligt sjuk (peppar, peppar..)
11. Bästa köpet? Mina svarta chinos från Monki!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ett tag var det mkt bio med sis, men tror det blir kläder trots det..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? aaa :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Halo, take me back, i gotta feeling..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? vet inte..kanske gladare (?)
16. Vad önskar du att du gjort mer? varit mer med mina vänner, mer social även med som inte är mina vänner o tagit för mig lite mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? oroat mig över onödiga saker..
18. Hur tillbringar du julen? Familj, kyrka, maaat... 
19. Blev du kär i år? kär o kär, har mest haft några varierande chrucher :P
20. Favoritprogram på TV? PARADISE HOTEL!
21. Bästa boken du läste i år? Twilight
22. Största musikaliska upptäckten? Då jag hörde justin bieber sjunga..otrolig röst för att vara så liten!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? massa saker till min nya dator!
25. Något du önskade dig men inte fick? Brukar oftast få det jag vill ha..det lät drygt, haha!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade världens töntigaste tönt-fest!!!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inget jag kan komma på nu..nån enstaka sak kankse...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? hm, vet inte..men hm, zara o topshop har varit mina favvo butiker..
29. Vad fick dig att må bra? Mina syskon får mig alltid att må bra! Vissa vänner också..
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hehe, trädgårdsmästaren i desperate houswives kankse, fast jag har inte ritkigt varit sugen på någon kändis..
31. Vem saknade du? saknade nog ingen speciell..eller?!
32. De bästa nya människorna du träffade? den bästa nya människan jag har träffat är nog min kusins kusin, han är alltså inte min kusin utan bara min kusins kusin..hehe..iaf han är nog den roligaste männiksan i hela världen, han får mig ALLTID att skratta!

//stefanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0