Dålig dag!

Hejsan! Idag har det varit en dåig dag för mig, kändes inte bra alls! Det började med att jag glömde min mobil hemma, ska jag aldrig mer göra! Kändes tomt utan min andra halva....
Sen på matten blev det inte så mycket jobb kändes inte bra alls, så jag måste verkligen lägga på ett kol så att jag höjer mina betyg lite. Men om jag bara jobbar på bra, klarar nationella proven så ska det nog intr vara nåt problem... Eller hur?
På lunchrasten vet jag fan inte vad som hände egentligen! Några kompisar hade nån spary grej, ni vet så det kommer sån där kladdigt "snöre" ut ur den? Men i alla fall, jag skulle spruta på en person och det lyckades jag med! Tre gånger spruta jag, men sen så slutade det ändå med att jag fick en vatten ballong på mig och blev jävligt sur.
Men fick dansa bort det på gympan! Så nu ska jag bara ta dt lungt och koppla bort att skit som får mig att må dåligt ska också äta glass=D

Tro inte att jag har glömt! Det var ett bra par månader....
//Julia

Kommentarer
Postat av: bella

OMG! Vad gammal bild, saknar de där tiderna! :)<3

2010-01-28 @ 13:16:40
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0