Ca 4 timmar senare....

...är jag helt slut!! Jag är nästan klar med städningen, ska bara damsuga badrummet så är jag klar. Men kan inte göra det just nu för hela mitt badrums golv är blött. Jag skulle skölja ur badkaret sen så blev det lite fel och jag tappade duschmunstycket på golvet och allt vatten bara sprutade ut på golvet sen tog det typ 5 minuter för mig att stänga av vattnet.
Men men, det är rent nu i alla fall.
Jag har också kollat på Brooke knows best lite då och då när jag har städat, men har sett lite ur varje avsnitt. Och det pinsamma är att jag redan har sett alla avsnitt. Jaja, det är roligt ändå=D Ska ta det lite lungt, sen damsuga sen ska jag nog hoppa in i duschen eller äta=D

Ricky och John
Från serien jag är besatt av just nu "The secret life if an american teenager"
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0