You can't break a broken heart

Tjenare!! Då var det tisdag och jag har gjort mitt första nationella prov i nian=D Och det gick så jävla dåligt.
Jaja, nu är det gjort i alla fall, nästa är på torsdag kommer säker också gå sämst. Efter provet gick jag hem, jag är fortfarande inte frisk och det var typ så jobbigt att göra provet idag. Det tog typ tusen år att fatta en fråga och det var inte så bra.
När jag kom hem åt jag, nu sitter jag och kollar på Sjunde Himlen. Jag är också sugen på nått onyttigt, typ godis eller popcorn eller chips!!! ÅÅÅHHH, give me nåt onyttigt.

Sen var jag inne på Bellas blogg och lyssnade på en låt som hon lagt upp. Det är en låt av artisten Kate Voegele, som är riktigt bra. Men ändå, jag var inne på spotify och såg en bild av henne och hon har ju varit med i One Tree Hill=D Hon spelar ju Mia!!! Ja, bara det jag tänkte säga... Jag har alltid gillat henne, men har aldrig vetat vad hon heter på riktigt=)

//Julia

Kommentarer
Postat av: Bella

TGill sreff, sv: Om du tar bort den på facebook (;<3

2010-02-09 @ 20:33:02
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0