blä för städning!!

Helloj!!! Sitter i sägen och ignorerar alla kläder som ligger på mitt golv. Fick en utskällning av Åsa, så nu måste jag "städa upp det och göra sånt som jag tycker är roligt sen!" Jag fattar inte varför dom blir så upprörda? Det är ju MITT rum och MINA kläder, det blir ju jag som "drabbas" av det. Inte mina föräldrar! Men nu är jag säkert en typisk tonåring som tänker sådär. Men jag blir så irriterad, varför kan inte jag ha det som jag vill?? Det är vid sånna här tillfällen jag önskade att jag bodde själv! Men men, måste väl ta tag i det här nu... Blir väl "lyfta upp och trycka in i garderoben"-style. Orkar inte bry mig idag, ska vara en trotsig tonåring för en gångs skull!!!

En ful julia!!
//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0