I'll never leave you...

Hellu! Jag kan bara säga att det är GRYMT skönt med sportlov=D Så glad att slippa skolan, fast på ett sätt kommer det bli jobbigt att vara borta från skolan. Men det är inget vi behöver ta upp nu;)
Idag hände det inte så mycket, matte på förmiddagen jobbade på som en galning. Eftermiddan var det typ ea, fast vi gjorde ingenting. Jag fick lära mig lite "självförsvar" men det var kul. Det var idrott efter det och vollyboll dags, jag fick ett litet moment of weeknes. Men sen var jag med igen och körde på som fan.
Nu ska jag ignorera allt dåligt och ha det hur bra som helst! Nu ska jag äta godiset jag fick av pappa utan dåligt samvete! Ska ju gymma imorrn=D

"Jag älskar dig, det ska du veta. Du har hjälp mig genom att bara finnas där"
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0