just nu

Hejsan!! Nu har jag äntligen fått tillbaka min mobil=D Och den är hel.. Eller ja, den fuknar i alla fall. Men nu kan jag slappna av och njuta av lördagen.

Jag har pluggat no son f-n idag och det har gått sämst, jag vet inte riktigt hur jag ska klara provet. Men jag får göra mitt bästa och det är inte mer med det;)
Sen idag har jag gått runt och känt mig annorlunda. Och jag insåg nyss vad det var! Jag saknar ingenting!! Jag är glad, lyckig och jag känner mig fri! Jag har dom som jag älskar och allt jag behöver nära mig. Även fast jag har gått igenom mycket skit under ett tag så blev allting jävligt bra tillslut. Men sen så känns det också som att de kommer bli skit snart igen, men den dagen den sorgen!!!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, sen blir det OS och melodifestivalen=P

Jag saknar att kunna åka och bada på en måndag efter skolan<3
//Julia

Kommentarer
Postat av: K L U R R

De där bad-efter-skolan- eftermiddagarna var underbara !

2010-02-21 @ 19:32:59
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0