Tisdag 2/2

Tjenare alla sexiga!! Idag är det tisdag för dom som inte visste det. Om exakt en vecka har jag gjort mitt första nationella prov i svenska! Jag är jäkligt nervös, men jag ska göra mitt bästa.
Hade IUP samtal idag och jag klarade det galant, ingen utskällning bara bra saker. Fan vad grymt bra jag är=D
Sen var det ea, då var jag väldigt ofokuserad. Inte bra alls:(
Fixade oxå till min nya piercing på rasten=P
Sen var det centrum med steffipeffipusspuss och karamellen som gällde, köpte också lite fika inför imorrn. Ska åka pulka på bruket typ hela dan, så man måste ju ha fika. Ska göra varm o'boy och mackor imorrn på morgonen!
Nu ska jag fortsätta lyssna på massa låtar som jag ÄLSKADE förut, det väcker många minnen. Det är coolt hur många minnen en enda låt kan bära på!

Idag fixade jag änligen mina gymnasieval=) Det var jobbigt i början, men det blev lättare tillslut. Jag fick tillslut ihop 6 olika, men jag är verkligen inte klar. Men det känns skönare nu i alla fall, att ha gjort lite.
 
I Paris
//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0