Torsdag

Hejsan på er!! Idag var den första dan på sportlovet, hade ganska tråkigt! Men fick umgås med pappa och Dante i alla fall, så jag ska väl inte klaga. Men imorrn blir det kanske bio om jag mår bättre och har råd. På lördag ska jag nog möta upp mamma så ska vi åka till kista för shopping och på söndag är det dags att kolla på hus!
Det jobbiga just nu är att min lillebror är magsjuk och både jag och pappa börjar må illa. Jag åt typ två bitar av min pizza, fick inte i mig mer.
Men det bra är att jag hann gymma i morse innan jag började må dåligt, två hela timmar blev det=D
Nu vill jag se en film, vet bara inte vilken. Kanske Fight Club, ska kolla vad va har hemma=P
Sen blir det Glee och Vampire Diaries!!!

Gud vad jag saknar!!! Vill tillbaka dit, bara leva i det dynget om och om igen=D Älskar er!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0