Toorsdag

Hellu!!
Jag vet att jag har varit grymt dålig på att uppdatera på sistonde men nu är jag tillbaks i alla fall :) Sen sist har jag och pinglorna hunnit vara i stan och inshoppat lite punkigt till på lördag. Jag längtar så grymt mycket dit, ska bli suuperkul!! Vi har också hunnit haft frilufsdag. Vi valde alltså pulka och det var grymt kul för att vi kom på att man inte behöver ha en pulka för att ta sig ned för backen. Man kan nämligen ta en kompis, krama den och sedan helt enkelt rulla ned. Kanske låter konstigt men det var i alla fall sjukt rooligt :) Det var också mysigt med en eld och varm oboy, kan livet bli bättre?

Idag har det bara varit eget arbete och jag känner mig duktig för att jag tycker att jag har jobbat bra idag. Annars så tycker jag att dagen har gått rätt så fort. Sedan var det badminton och det kändes faktiskt bra. Nu ska jag ta och gå och längta efter lördag, ha det bra!! :)

En liten nattlig bild från övernattningskvällen

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0