still at skolan!

Hej!! Måste bara säga att allt är bajs nu!! Jag pluggar inte i skolan, som ni kanske märker, dansen går sämst, jag får lixom inte till det!! Jag är irriterad på tusen och en personer och jag mår sämst just nu. Jag är hungrig också!
Plus min data kommer dö om typ 40 minuter för jag glömde min laddare hemme och pappa kan inte komma och lämna den!!! Så jag är på dåligt humör nu, min data är min ända räddning. Ett tag till i alla fall...
Nu ska jag börja "jobba"!! Eller försöka i alla fall

//Julia


Kommentarer
Postat av: K L U R R

Till A: Nu är tävlingen igång på riktigt ! Se till att få flest röster och du är VINNARE, good luck :D <3

2010-02-04 @ 16:44:41
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0