Sportloov!!

Hallå alla glada!!
Idag var det matteprov och det kändes faktiskt riktigt bra men då har det säkert inte gått bra men jag kan i alla fall leva på känslan ett tag till så det är ju bra. Sen var det idrott och det var faktiskt ganska kul för att vi körde wollyboll och jag lyckedes faktiskt att serva någon gång så det var roligt :) Nu är jag lycklig för att nu är det sportlov och det är så skönt, i love it, och så kom några bilder som jag skickade på framkallning idag. Det blev bra och det är så härligt att få hålla dem i handen istället för att se dem på datan så jag är superglad!! Ha det bra :)

Skulle testa något i photoscape och då de blev dess söta hallon blå, kanske lite annorlunda but I like it!!

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: S

fett coolt ju! av någon konstig anledning ser dem riktigt goda ut..hehe :D :D :D

pusss <3 <3 <3

2010-02-25 @ 16:57:54
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0