SOVA

Snart ska jag faktiskt sova=) Imorrn ska vi åka till Norrtälje (LÖV) en snabbis på dagen, sen på kvällen blir det Bellas sweet 16 som gäller! Är helt slut nu och kommer säkert vara död imorrn så det blir nog inte så jätte många inlägg från mig imorrn, men ett litet ska jag nog kunna slänga in=)
Rabih åkte ut från Let's Dance och jag säger bara äntligen! Han var inte så bra, han ska hålla sig till sången!!

Jag lägger upp bilden från facebook en annan gång, känns inte "rätt" just nu. Men gillar den, den får mig att skratta=)

Kärlek till låten, kärlek till den som jag tänker på när jag hör låten!!!
//Julia

Kommentarer
Postat av: carro

hahhaa han måste ju verkligen vara sämst om du tkr att de va bra att han åkte ;) hahahhahaha

2010-02-06 @ 09:57:02
Postat av: Julia

haha, asså han var ju inte så bra! Men inte sämst iaf, men det var inte han grej:P

2010-02-06 @ 10:52:18
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: maria

älskar gleee! :D

2010-02-11 @ 19:31:20
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0