Sjuk!

Heej!! Jahapp. då var det måndag igen. Idag har jag varit hemma, är då sjuk och de är JÄTTE jobbigt!! IIgår kollade jag på tre filmer, tre hela filmer. Jag såg The Holiday, John Tucker must die och Raise your voice. Det var verkligen tre tjej filmer, men är man sjuk så är man. Idag har jag inte alls gjort mycket, sovit och kollat på O.C. Jag kollar på det nu och jag har saknat det så mycket, kommer ihåg hur jag brukade älska det. Har börjat göra det nu igen, det är så bra.

Imorrn ska jag dock gå till skolan, ett tag i alla fall. För att göra nationella prov i svenskan. Sen ska jag åka hem igen, är inte helt frisk just nu. Men jag måste göra provet, så jag har inget val.


The O.C
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0