Rock on!!

Hellu!!
Lördagkväll var helt underbar!! Verkligen toppen!! Söta puffar, god mat, singstar och mysprat, kan det bli bättre?? Igår var jag på ännu ett sweet sixteen för att min kusin fyllde också sexton precis som Belli. Det var trevligt att träffa släkt och det var supergod fika!! Idag var det ännu en plågsam föreläsning med Sven men jag ska inte klaga för att sen blev det stuvade makaroner till lunch och det var inte helt fel. Det blev lite inprovisation men vi fixade det :) Pussar!!

Jag älskar verkligen dessa tjejer och jag hoppas att ni vet vad ni betyder för mig!!

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: K L U R R

Alle, I <<<<33333 DINA ÖGON !!! :o :D <333

2010-02-08 @ 20:53:20
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0