Pulkadag!!

Tjenare!!! Idag har vi varit på bruket och åkt pulka!! Det var jätte kul, jag åkte från toppen flera gånger. Bella trodde jag hade problem=P Men jag tyckte bara det var så kul!! Fast jag blev hur blöt som helst och jag drog ner min mössa för att inte få snö i ansiktet. Vilket kanske inte var så jätte smart, jag hoppade typ också av pulkan fter ett tag och rullade ner för resten av backen! Haha, det gjorde ont som bara den.
Sen så höll alle, steff och savven på med B.H (bög hög), dom rullade ner för backen och vi skrattade mycket åt dom!
Sen blev det snöbolls krig, inte så kul. Man blev ännu blötare och kallare!

Men nu har jag i alla fall ätit, var vrål hungrig. Vill egentligen bara sova, men kan inte!! JAG HAR FÖR ONT!!! Fy fan vad jobbigt det är, kan knappt sitta för min rumpa är alldedes öm. Känns som att jag har fått tusen blåmärken, det har jag säkert också för nån slängde jätte hårda snöbollar där!!


Ett litet videokilpp=D
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0