Mys lördag!!!

Tjenare! Hoppas alla haft en bra lördag=P Min har varit väldigt bra, mycket familje mys och det har varit jätte skönt=D
Vi var och fikade hos åsas mamma, jätte goda bullar till mig o pappa som inte äter semlor! Sen åkte vi hem och åt middag, TACOS!!!!!!!!!!!!!! Fy fan vad gott=D
Sen blev det mys framför tvn, melodifestivalen! Det var inte så bra men på nåt sätt gillade jag Eric Saade, som fyller år dan innan mig, och andreas johnson(??) men var besviken på andreas=(
Sen var det en låt som var väldigt sexig, eller inte låten men kläderna och dansen. Är förvånad att den inte gick vidare, för som ni vet så brukar ju sex sälja! Men det kanske är sexigt när eric sjunger medans det öser ner vatten på honom, vad vet jag??
Satt o kollade på Dum och dummare förut med pappa och åsa, men gick upp nyss. Så nu ska vi sätta oss och kolla på Moulin Rouge, igen! Fast jag såg bara slutet igår och vill se den igen=P

Länge sen... läskigt länge sen!
//Julia

Kommentarer
Postat av: K L U R R

Åh, saknar den dagen !! <3 <3 <3

2010-02-14 @ 14:35:47
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: alexandraa

jaaa verkligen :O de känns som typ miljarder år :O men de va mysigt då :)<3

2010-02-17 @ 20:55:45
URL: http://aalexandralinnea.bloogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0