längtar...

HEJ!<3
Idag började mitt sportlov, vi som går på Vittra Jakobsberg får två extra lov-dagar! Wohoo!
Det är riktigt skönt att bara få vara hemma och lata sig, för det är i princip det jag gjort idag. Imorgon händer det nog lite mer, då ska jag passa på att vara med vänner och ha kul för på söndag åker jag nämligen till EGYPTEN! Det ska bli såå kul!!! :D :D Jag ska bli såå solbränd, i det här vädret blir man ju bara blekare och blekare (om man inte solar solarium), så jag lääängtaar verkligen!

Beach Side Pool Beach Side Pool

Såhär ser hotellet vi kommer att bo på i Egypten, snart kommer jag ligga på en utav dem där solstolarna:P

//Stefanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0