Julia+ panik= hjärtattack!!!!

Halloj!! Sitter framför datan och försöker plugga! Det går ju sämst, som ni kanske förstår efterson jag bloggar istället=P
Försöker hitta saker till debatten imorrn, men det går sämst och jag orkar inte engagera mig just nu! Men känner som att jag kommer få panik ångest snart som kommer leda till en hjärtattack!!
Men imorrn kommer jag verkligen suga eftersom jag inte har nåt att säga och jag inte vet hur en debatt fungerar.
Imorrn är det dans också och det som inte fick hända har hänt!!! Jag har en BLACKOUT!! Jag skulle börja dansa i vardagsrummet, hade musik och stod redo. Musiken började, jag gjorde typ tre steg och sen blev det tomt!!! Jag minns inte längre...=O Kan det som kommer sist, men mitten är helt tomt!!! Fast jag tror att jag kan nu, men är verkligen inte säker på hur den går. Aja, sak samma känner jag just nu=P
Ska be pappa att gå ner och kolla fotbollen istället för i mitt rum, ska sova nu!!

Jag SKA ha en sån!!!! Men vilken färg?? Vad tycker ni??
//Julia

Kommentarer
Postat av: Bella

Den vita med blått! :D<3

2010-02-17 @ 07:11:04
URL: http://bbllas.blogg.se/
Postat av: Alle

aa den vita med blått eller den svarta med rosa/röd!! Superfina =)<33

2010-02-17 @ 18:31:16
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: K L U R R

ÅÅÅÅÅH, de är ju såååå fina !! :o Jag kan inte bestämma men jag håller nog med alle ;p :D <3333

2010-02-17 @ 21:33:21
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0