Jobbigt!

Heej!! Lördag igen, det är väldigt skönt!!! Idag hände det en jävligt jobbig sak, trodde jag skulle dö när det hände. Fy fan asså... ¨
Okej, det som hände var att pappa tappade min mobil i trappen=O Så nu är den helt död typ, men det kan fixas=D Så pappa eller jag och pappa, vet inte än, ska åka in till stan och laga den. Det är jätte jobbigt just nu. För man kan sätta på den och så. Men sen så om jag får ett sms kan jag inte läsa det och den vibrerar typ i 5 extra minuter efter man har fått ett mess. Ska jag ringa nån så är det fel på kontaktlistan och allt är fel!! Det är jätte jobbigt att vara utan mobil, men det ska tydligen gå fort att fixa den så jag håller tummarna=D=D
Men men, nu ska jag prata med pappa om att åka in till stan...=P

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0