Fredag!!

Heej allihopa!! Det är äntligen fredag, igen! Det går fort som bara den.
Sitter och lyssnar på lite Glee cast låtar och kollade på Entertainment now. Så nu vet jag att Avatar har dragit in 1.8 miljoner dollar... Den har darigit in mest pengar i historien, så den gick om Titanic. TYP!!! Nu känns det som jag måste se den, den är också nominerad till en oscar för bästa film...
Idag har jag inte gjort så mycket, var i skolan hade syslöjd. Åt mycket lunch och blev jätte mätt! Gick till centrum och tog ut pengar till pappa, vi åkte till ica viksjö. Fick lite saker, det är kul lite lyx i vardagen. 

Sen hittade jag en jätte härlig/mysig/rolig vinter bild på fb, får se om jag lägger upp den sen=P

Bellsipuss och jag=)
//Julia

Kommentarer
Postat av: Klurr

Haha, checka jakob i bakgrunden .. ;p

2010-02-05 @ 21:14:12
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0