Don't let me be alone

HEEJ!!! Idag gjordes det andra svenska nationella och det här gick verkligen sämst. Det förra gick väl okej, men det här gick verkligen sämst. Kommer verkligen få dåliga betyg på den där delen!!
Efter att jag kom hem vid halv två, åkte jag, pappa och dante till ikea och kolla på en säg till mig. Men jag vet inte riktigt, den var så låg....
Sen åkte vi till ica och handlade och nu sitter jag här och kollar på Grey's=D
Jag är fortfarande inte frisk, fick X- antal hostattacker i skolan idag, men de bra är att jag stannar hemma i helgen=)
Ikväll är det vamipre diaries och det kanske jag ska kolla på. Jag vet inte, den varkar bra men jag orkar inte med mer vampyrer. Men vampyrer säljer, såvad ska man göra??
Haha, det där stämmer inte! Det är såhär: sex säljer!!! Eller hur karro??? =P<3

En bakom kulliserna bild från vår photoshoot=D
//Julia

Kommentarer
Postat av: K L U R R

Hahaha, heeeelt rätt Jullie !!! ;D <3333

2010-02-11 @ 21:27:01
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0