Bakpulver

Idag har det varit en väldigt bra dag! Debbat som gick sådär, men gjorde det i alla fall. Tack till karro, som hjälpte mig när jag höll på att bryta ihop! Dansen gick grymt bra, vi körde två gånger. Efter det kännde jag mig jätte peppad så fick springa av mig lite när vi spelade fotboll. Sen var jag paulina=D Det blev chips och vitamin well, haha hade kul men sötisen!
Imorrn är det bakpulver som gäller plus lite no plugg!!!
 
Jävligt stor bild=O Men den där klännigen från Valentino vill jag ha=P
Jag har börjat gilla klänningar, konstigt för jag passar inte i det!
//Julia

Kommentarer
Postat av: K L U R R

Ingen fara, allt för dig sötis ! :) <3

2010-02-18 @ 08:09:35
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0