Åt världens godaste..

SEMLA! Vad vore fettisdagen utan semlor?! 

                                                 
                                                  

Kom nyss hem från träningen..Jag och Alle har alltid så kul på träningarna, hehe! I don't like your attitude..haha bästa intern-skämtet! Nä, nu ska jag skriva lite på mitt bild arbete och efter det måste jag förbreda mig lite inför morgondagens sv-debatt. Snacka om att jag kommer att vara nervööös! Det gör ju inte situationen bättre för att jag ska vara emot en utav mina bästa vänner..tro mig hon är duktig också, speciellt när det gäller debatt! Aja, får väl göra mitt bästa..Wish me luck! ;)

//Stefanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0