6/2 Lördag

Då var det lördag och det är jätte skönt!! Ska åka iväg om ca en halvtimme så borde engentligen klä på mig och så, men gördet sen=P Ska upp till Norrtälje, det ska bli kul. 
Men jävligt stressigt att hinna till bella sen. Usch, jag hatar stress. Men jag får helt enkelt klara av det, men jag har i alla fall en timme, om jag har tur, på mig att hitta kläder och göra mig i ordning. Men jag tror att jag får en halvtimme på mig och det känns inte bra.

Men men, jag kommer bara dra på mig nåt svart och kommer inte se punkig ut=P Jaja, förhoppningsvis så spelar det ingen roll.

Haha!!
//Julia

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHAHHA! Tack fär den julia ;D<3

2010-02-06 @ 12:23:02
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0