Yatzy!

Halloj!!
Idag passade jag på att få lite sol för att det har varit lite dåligt med det senaste tiden tycker jag. Sen insåg jag att jag verkligen inte hade nått att göra så jag tog en lite tur till farmor och farfar och passande som det var så fyller farfar år idag så han fick en liten mintchoklad av mig, grattis till honom! :) Sen kom kusinerna och så blev det yatzy spel och bara för att näma det så vann ju jag då. Det var en riktigt trevlig eftermiddag! :) 

Jag måste berätta om igår också då vi var inne på ung08. Det var roligt men jag känner mig lurad vi fick typ inga gratis saker förutom tatueringar (som i försig är ganska kul). Okej vi fick ett band "Jag kan rädda liv" efter att typ ha magpumpat (kan man säga så??) en docka som hade satt i halsen och ett litet fodral att fimpa cigaretten i, inte för att vi röker men det var ju gratis :) Men hallå vem delar ut det på ung 08, det är ju sjukt, uppmuntra unga att röka gör det bara! Haha, men i alla fall det var en trevlig dag och det blev lite musik också. Det blev typ som en minikonser med Asha Ali och det var faktiskt rätt bra :)


Random människor, hehe :)

Ung08!

Tattos :)

Asha Ali

Calle Kristiansson typ jättelikt i alla fall! :D

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0