Solning på hög nivå!

Heeeej! <3
Idag har jag typ bara soolat :D På morgonen runt 10 åkte jag och mina två systrar till komethallen och solade solarium. Det blev en 25-minutare, vilket inte gjorde värsta skillnaden men man kände sig ändå fräsh ;) Sen när vi kom hem gick jag ut på terassen och upptäckte att det var super hot. Så det var bara att ta på sig bikinin och ut och sola !! Jag har suttit ute ända till nu.. med pauser emellanåt såklart ;)



Bästa födelsedagsfirandet ! Mina kära vänner (se bild + bella bakom kameran) överraskade mig genom att bjuda ut mig på världens finaste fin restaurant, visst är dom underbara ?? <3 

//Stefanie

Kommentarer
Postat av: Alle

kul att du gillade det!! du är suuperunderbar oxå :) <33

2010-08-13 @ 20:22:05
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0