Längtar till September

Okej, jag är en stoor tv nörd=D Eller kanske ska säga serie nörd, följer hur måga serier som helt! Så jag har ju självklart kollat upp när några av mina favorit serier börjar sändas, både i USA och Sverige=D Sen så är jag väldigt uttråkad just nu så jag tänkte dela med mig om när just MINA favoritserier börjar!

Vampire diaries: USA- 9 September

90210:
USA- 13 September
Gossip Girl: USA- 13 September, Sverige- Oktober

One Tree Hill: USA- 14 September,
Parenthood: USA- 14 September

Cougar Town: USA- 18 September

Grey's Anatomy: USA- 23 September, Sverige- Oktober

Desperate Housewives: USA- 26 September, Sverige- Oktober
Hittade inga datum till när allt börjar i Sverige, men aja.

Sen, har ni hört det "senaste" om Desperate Housewives??
Det är nämligen så att Vanessa Williams flyttar in. Även Brian Austin Green, kommer dyka upp och spelar en hantverkare som Bree faller för. Men även Vanessa Williams karaktär vill åt honom;)

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0