I'm about to drown

Tjenare!! Sitter i sänger och städar... Eller ja, kollar på golvet som BEHÖVER städas=P Jag har städat lite grann men sen hände nått och snart ska jag börja igen. Måste bara hitta nån musik som passar till.
Idag hade vi typ "redovisning" och det gick okej, sa allt det jag skulle säga i alla fall. Sen pratade vi om sex och så..
Labb på eftermidan, gick väl sådär med måste göra en labb raport om vi vill få betyg. Orkar verkligen inte med det just nu, blä för självmords veckorna!!!!

På rasten spelade vi fotboll och jag suger, ska sluta spela på rasterna. Ska nöja mig med att bara sitta och kolla! Men till det jag skulle säga, jag har gjort illa mig igen! Min tå gör så jäkla ont och den är typ lila/blå och jag kan nästan inte gå. Det suger, jag måste kunna gå på foten för nästa vecka är det orientering och jag måste klara det!


Älskar de första 31 sekundrara mest, mena hela låten är goddie=D
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0