Goodbye my almost lover

Hej!! Hoppas alla mår bra denna onsdag! Själv mår jag helt okej, det är jobbigt i skolan för vi har inlett självmords veckor nu som pågår denna vecka ut pch två till! Det är NO som gäller!
Idag jobbade vi två och två! Jag jobbade med bellsi och vi fick ämnet hjärnan! Det var fett jobbigt men imorrn är det seminarium som gäller så det är bara to suck it up!

På fredag är det valborg då blir det förhoppningsvis grillning=D Sen blir det nog bio på lördag och mys med motti=D

Juste!! Tänkte bara säge en lite intressant sak... Kollade alla på idol förra(??) året?? Men i alla fall, vet ni vem Eddie är från Idol? Eddie Razaz! Men nu till poängen! HAN ÄR BÖG!! Det tyckte jag var coolt=D
Nej, nu ska jag gå ner och kolla om nån bakar... Det luktar sååå gott där nere!!

Eddie! Tog bara första bilden!
//Julia

Kommentarer
Postat av: diiinda

ÄR HAN??? :O

ojj shiit d trode jag inte, men man kan ju näästan anaaa det ;P

2010-04-28 @ 19:53:49
URL: http://liinilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0