Without pain there would be no joy, and without lies there would be no truth

Hej! Sitter och funderar på vilken film vi ska kolla på, det är svårt. Funderar på Fight Club men får se...
Det har varit en okej dag, men väldigt tråkig! Tror det beror på vädret, det påverkar mig väldigt mycket verkar det som. Jag var hur trött som helst efter skolan och i centrum trodde jag skulle dö.....
Sen är jag på dåligt humör, vilket fick gå ut lite på pappa. Men han får skylla sig själv, jag varnade honom!

Sen tror jag att jag har hittat min bal klänning, den är såå fin:D Men de finns inga skor som matchar=(
Nu, film!!


Gillar låten, men INTE hennes rosa klänning!
//Julia

Kommentarer
Postat av: Mahtob

Vad NAJS, det där med klänningen !!! ;D <3

2010-04-26 @ 07:38:36
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0